Thursday, July 8, 2010

Holderdebolder(kar) huren


Ja hoor, ik ga meteen al van het pad af met een stukje wat niet gaat over een uitje of een horeca tip...
Toen ik met Kim in Delft liep, kwamen we langs deze hele leuke speelgoedwinkel, Poppedijn. Veel hout, antroposofische dingetjes, daar hou ik van. We zijn niet binnengeweest, maar Kim vertelde me dat de service er erg goed is en nieuwsgierig geworden ben ik thuis de site gaan bekijken. En daar zag ik deze bolderkar langskomen.
Je kunt hem huren!
Super handig! Vooral als je kids niet meer (de hele tijd) in een wagen zitten, maar je zelf op vakantie of in het weekend wel graag een grote wadeltocht zou willen houden. De aanschaf is duur, maar huren klinkt als een geweldig plan. Ik hou hem in ieder geval in mijn achterhoofd.
Kijk hier voor meer info.

2 comments:

  1. Wat fijn dat jij dat hebt uitgezocht, kan zeker nog van pas komen en dat in mijn achtertuin!

    ReplyDelete
  2. It's really an informative and well described post. I appreciate your topic for blogging. Thanks for sharing such a useful post.

    ReplyDelete