Wednesday, July 7, 2010

Openbare Tuin

Hey! Wat een leuk idee!
Heb ik net een stuk zitten typen, issie gewoon weg! En ik wil naar bed!!
Nog even snel dan:-)
Ik was vandaag in een super mooie tuin midden in het centrum van Rotterdam.
De tuin is openbaar en is open van 09:00uur tot 18:00uur. Ingang Jacobusstraat (naast restaurant OPEN) De tuin is redelijk groot, met een glijbaan, wipkippies, schommels en een heuze waterval!
En het is er heerlijk rustig! Gewoon voor als je even lekker een ijsje wilt eten tussen het getjielp van de vogeltjes en in de stad bent. Er staan een paar picknictafels en het is er nooit echt druk! Dat was mijn tippie! Laters meer:-) Groetjes Daira (mama van Semmeke)

1 comment:

  1. klinkt leuk! ik ga eens kijken!
    en de kinderspeeltuin aan de Oudedijk, is die leuk?
    mooi hek!

    ReplyDelete